Sidor

söndag 23 maj 2010

31 maj - Vinn fyll-i-böcker



Jag är med och tävlar hos Glimra Förlag om superfina priser.
Man kan vinna fem stycken valfria böcker och det är inte vilka böcker som helst...

De har ett stort sortiment av Fyll-i-böcker. Mer om dem kan du läsa HÄR!

En boken Gravid att fylla i vid din egen graviditet eller ge bort till en vän som är gravid.
Fyll i en Kärleksförklaring och ge till din älskade.
Mina vänner skulle jag vilja ha, minns ju de böckerna från när jag var barn. Underbart att läsa.
Jag skulle även vilja ha min receptbok i flera exemplar för att kunna ge i gåva till mina barn. En kul grej som jag tror skulle uppskattas.

Detta var ett litet urval, kika in hos Glimra Förlag själv och njut.

Tävlingen avslutas 31 maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du för intressant att säga...