Sidor

onsdag 22 juni 2011

29 juni - Vinn Denivit



Nu kan ni hos CHARLOTTE PERRELLI vinna ett skinande leendé till sommaren från Denivit med nya Denivit Pro Whitening System som gör tänderna upp till tre gånger vitare!
Första pris: Besök hos tandhygienist (maxpris 800 kr), tandborstställ samt årsförbrukning av Denivit Pro Whitening System
Andra pris: Tandborstställ och Denivit Pro Whitening System-produkter
Tredje Pris: Denivit Pro Whitening System-produkter

Avslutas 29 juni.

Vinnare:
1 - Pernilla Nyström, Örebro
2 - Susana Matijasic, Helsingborg
3 - Anna Johansson, Karlstad


4 kommentarer:

  1. Hallo !
    Det är så här att jag undrar om du vill hjälpa mig att vinna min drömklänning ? Det enda du behöver göra är att röstar på mig!
    Det skulle betyder oerhört mycket för mig om jag vann denna tävlingen. Självklart länkar jag alla som röstar som tack för hjälpen, oavsett om jag vinner eller inte! :)

    Kan även lägga till er på Bloglovin, skriv då JAG HAR RÖSTAT LÄGG TILL MIG PÅ BLOGLOVIN !

    Direktlänk till tävlingen: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4DgoZ6VvFFbkd8xP9VvEE6wa7BiFDhz5iVi8O3rT8I2aFmpC8ZGA#Gallery

    ( Skriv ett inlägg i min blogg med texten "JAG RÖSTA PÅ DIN KLÄNNING" ! Så att jag kan länka dig senare när tävlingen är avslutad! Samt lägga till dig på bloglovin om du vill de)

    Tack på förhand och hoppas du röstar!

    Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde

    SvaraRadera
  2. sv: superkul att du är med och tävlar om daamnheels :D

    SvaraRadera
  3. Hej där! Vill du vara med i min tävling om att vinna ett valfritt iphone skal? Isåfall anmäler du dig här: http://lisacorneliaa.blogg.se/2011/june/vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment om inte, förlåt för att jag störde! /lisacorneliaa

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du tävlar om produkter från Reztart hos mig! :) Lycka till! <3

    SvaraRadera

Vad har du för intressant att säga...